
Alexandria lanseerasi makean verkkokaupan
Alexandria Group Oyj:n uunituore sijoitustuotteiden verkkokauppa tarjoaa turvallisen ja helpon tavan tehdä sijoituksia palkituilla sijoitustuotteilla. Verkkokaupan lanseerausvaiheessa Alexandrian markkinoinnin työkalupakettiin kuuluivat myös omalla pakkausilmeellä toteutetut Suklaatilan vadelma-lakritsisuklaat.
Alexandria on tuonut markkinoille uuden sijoitustuotteiden verkkokaupan. Uusittu OmaAlexandria tarjoaa turvallisen ja helpon tavan tehdä sijoituksia ja tuo Alexandrian palkitut sijoitustuotteet myös laajemman yleisön saataville. Uusi verkkopalvelu laajentaa merkittävästi Alexandrian monikanavaista palvelua, ja mahdollistaa sekä nykyisten että uusien asiakkaiden merkinnät rahastoihin ja strukturoituihin tuotteisiin myös ilman sijoitusneuvontaa.
"Uusi verkkopalvelu muuttaa sijoittamisen entistä saavutettavammaksi. Asiakkaat voivat nyt avata kokonaan uuden asiakkuuden verkossa sekä hallita omia sijoituksiaan helposti yhdestä paikasta. Olemme kehittäneet digitaalista palvelutarjontaamme jo vuosia ja yli 28 000 asiakastamme hyödyntää näitä palveluita säännöllisesti. OmaAlexandria avaa täysin uuden ulottuvuuden digitaaliseen palveluun, joka täydentää korkealaatuista sijoitusneuvontaamme. Näin jokainen voi valita itselleen sopivimman tavan hoitaa sijoituksiaan", Alexandrian asiakkuusjohtaja Pekka Junes kommentoi.
Käsin tehdyt suklaat brändipakkauksella
Verkkokaupan lanseerausvaiheessa Alexandrian markkinointi on hyödyntänyt yhtenä työkaluna Suklaatilalla pientuotantona ja ammattikäsityönä valmistettua, Alexandrian brändipakkauksella toteutettua suklaalevyä.
Lakritsi-vadelmalla maustettuja suklaita valmistettiin kahta eri sorttia: sekä maitosuklaisena että tummana suklaana. Näin saatiin tarjontaan myös laktoositon vaihtoehto.
Kasvavan asiakaskunnan lisäksi herkuista on päässyt nauttimaan yli 200-päinen sijoitusalan ammattilaisista koostuva Alexandrian henkilöstö toimipisteissään ympäri Suomea. Toimitukset järjestettiin suoraan Suklaatilalta toimipaikkoihin halutuilla määrillä.
Monikanavaisuus tukee asiakaskokemusta
Alexandrian toimitusjohtaja Jan Åkesson näkee uuden verkkokaupan täydentävän henkilökohtaisen sijoitusneuvonnan ja varainhoidon tarjoamista monin tavoin.
"Verkkokauppa tarjoaa meille täysin uuden jakelukanavan vahvan, valtakunnallisen henkilökohtaisen palvelumme rinnalle. Laajemmilla verkkopalveluilla pystymme tarjoamaan monipuolisempaa palvelua nykyisille asiakkaillemme, sekä tavoittamaan kokonaan uusia asiakasryhmiä. Olemme onnistuneet henkilökohtaisessa palvelussa loistavasti, asiakastyytyväisyytemme on noussut kuluvana vuonna jälleen uusille ennätystasoilleen. Uskomme että laajempi, monikanavainen palvelu tulee jatkossa nostamaan asiakaskokemustamme entisestään", Åkesson kommentoi.
Alexandrian uudistettuun verkkopalveluun voi tutustua osoitteessa https://www.alexandria.fi/sijoita-verkossa
Esittelyssä: Alexandria Group Oyj
Vuonna 1996 perustettu Alexandria on 27 vuoden aikana kasvanut yhdeksi Suomen suurimmista sijoituspalveluyhtiöistä. Tehtävänämme on auttaa suomalaisia kasvattamaan varallisuuttaan ja elämään rikkaampaa elämää. Alexandria palvelee yli 36 000 asiakastaan 30 paikkakunnalla yli 200 sijoitusalan asiantuntijan voimin. Konsernin muodostavat Alexandria Group Oyj, Alexandria Rahastoyhtiö Oy, Alexandria Markets Oy, Alexandria Yritysrahoitus Oy sekä Premium Advisors Oy. Yhtiön osake on listattu First North -markkinapaikalla kaupankäyntitunnuksella ALEX.